.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست مطبوعاتي استاندار مازندران با خبرنگاران

استاندار مازندران اعلام كرد: در هفته دولت امسال 586 پروژه و 56 طرح با اعتباري بالغ بر 350 ميليارد تومان به بهره‌برداري مي‌رسد.   
 
به گزارش شمال نیوز، ابوطالب شفقت امروز در جمع خبرنگاران با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دولت به ويژه شهيدان رجايي و باهنر افزود: بنياد مسكن استان با 110 پروزه بيشترين و ثبت احوال، شركت فرآورده نفتي چالوس، پزشكي قانوني و بنياد شهيد هر كدام با يك پروژه كمترين طرح ها را به خود اختصاص دادند.

وي درباره اعتبارات طرح هاي زودبازده استان نيز گفت: تاكنون 16 هزار و 745 طرح با اعتباري بالغ بر يك هزار و 117 ميليارد تومان به بانك هاي عامل معرفي شدند كه 726 ميليارد تومان اين اعتبارات به تصويب كارگروه منتخب اشتغال و بانك‌ها رسيد.

شفقت در ادامه نشست مطبوعاتي به پرسش‌هاي گوناگون خبرنگاران پاسخ داد و در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره راه‌اندازي صنايع هاي تك در مازندران اظهار داشت: براي ايجاد اين صنعت يك شركتي يك پروژه بزرگي را طرح كرده است كه به اعتبارات زيادي نياز دارد.

وي با اشاره به اينكه آوردن اين صنعت در مازندران از حدود 2 ماه گذشته با همكاري صنايع و معادن استان مطرح شده است خاطر نشان كرد: در صورت تامين اعتبار از سوي بخش خصوصي مشكلي براي استقرار اين صنعت در مازندران نداريم.

وي درباره احداث پالايشگاه در استان گفت: محيط زيست با ساخت پالايشگاه در استان موافقت كلي خود را اعلام كرد و شركت‌هاي مجري در حال انجام كارهاي زيست محيطي هستند.
استاندار مازندران با انتقاد از موضع‌گيري برخي از مطبوعات كشور در اين باره اظهار داشت: متاسفانه برخي از مطبوعه كشور در اين زمينه ناصواب عمل كردند.

وي از حمايت يك شركت مالزيايي براي ساخت پالايشگاه در مازندران خبر داد و افزود: در چند روز گذشته هيئتي از اين كشور براي بازديد زمين محل احداث پالايشگاه به مازندران سفر كردند و با همكاري شركت داخلي، ساخت پالايشگاه پس از رفع مشكل زيست محيطي آغاز خواهد شد.

خبرنگاري از استاندار مازندران پرسيد كه شما بايد در مقابل اظهارات يكي از مشاوران رئيس جمهور كه گفته بود روابط عمومي ها و خبرنگاران باج ده و باج گير هستند افزود: روابط عمومي ها و خبرنگاران باج ده و باج گير نيستند و من از خبرنگاران در مازندران به عنوان مشاور بهره مي‌گيرم.

استاندار مازندران درباره وضعيت سرمايه‌گذاري در پايانه گل و گياه چپكرود شهرستان جويبار اظهار داشت: اين سرمايه گذار با در اختيار قرار دادن نقشه جعلي زمين به وزير جهاد كشاورزي قصد تخلف داشت كه از ديد ما اين سرمايه گذار يك متخلف است و با وي به عنوان متخلف اقتصادي برخورد مي‌شود.

وي ادامه داد: در صدد هستيم تا با جذب بخش خصوصي جديد اين پايانه را در جويبار بسازيم.

محمود احمدي - خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.